пятница, 11 января 2019 г.


ПРОСТІР РОЗВИТКУ ДИТИНИ
Так, для багатьох це буде непросто – перестати важко працювати замість учнів, залишаючи дітям тільки слухати, писати і виконувати. Але спробуйте!
Організовувати дослідження теми/проблеми учнями – замість говорити самому.
Слухати думки учнів – замість з останні сил «годувати» чужими думками та готовими знання.
Допомагати дітям конструювати власні смисли – замість, виснажуючи себе, транслювати чужі висновки.
Створювати учням можливості для вибору (позиції, способу діяльності, джерел інформації) – замість витрачати власні ресурси задля пошуку «як би ще їх зацікавити?».
Дайте дітям простір для самооцінювання – замість важкого постійного обмежування: «це правильно/неправильно» й «учні повинні».
У новому навчальному році подаруймо кожній дитині простір для ЇЇ власного розвитку. А самі? А самі будемо відпочивати!)) Хай дитина буде головною в школі!
СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ РОБОТИ З МОЛОДДЮ
¢  Акція – це формат діяльності, заходи по залученню уваги до тієї чи іншої важливої проблеми.
Акція повинна бути актуальною (ідея акції повинна бути своєчасною,торкатися інтересів, проблем учнівської громади зараз і саме тут).
Акція повинна бути резонансом подій, які відбуваються в суспільстві.
Акція повинна бути цікавою для певної групи учнівської громади (учнівській молоді, громаді, т.п)
¢ Перфоменс, (від англ. performance вистава, спектакль, від perform) одна з форм акціоністського мистецтва, де твором вважають дії автора, за якими глядачі спостерігають у режимі реального часу. В деякому сенсі може вважатися продовженням стародавніх традицій народного театру і вистав, а в Україні — скоморохів, ряджених і юродивих старої православної, а потім і середньовічної козацької Русі.
Започаткований у XX ст. Виявляється не тільки у театральних постановках, але і в літературі, візуальній та музичній сферах.
Людина, яка творить дійство, називається перфомер.
¢ Гепенінг, (англ. happening — випадок, подія) — різновид мистецтва дії (перформанс, мистецтво процесу, мистецтво демонстрації), один із проявів акціонізму, спрямованого на заміну традиційного художнього твору простим жестом, розіграною виставою, спровокованою подією. Певна форма дій, акцій, учинків, під час яких митці намагаються залучити глядачів до гри, сценарій якої намічений тільки приблизно. Вид рухомого твору, в якому навколишнє середовище, речі відіграють роль не менш вагому, ніж живі учасники акції. Гепенінг є ігровою імпровізацією, яка дає вихід різноманітним підсвідомим спонуканням. Творчість у стилі гепенінг полягає в маніпулюванні об'єктами і людьми в просторі.
¢  Флешмоб, (також флеш моб і флеш-моб, англ. flash mob — «блискавична юрба», flash — блискавиця, спалах, mob, скорочене й усічене лат. mobilis vulgus — рухливий натовп, юрба) це несподівана поява групи людей в заздалегідь запланованому місці.
Після закінчення запланованої акції її учасники розчиняються в натовпі перехожих людей, що і викликає ефект раптовості.
¢ Квест, спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
¢ Веб-квест сайт в Інтернеті, з яким працюють учні або вчителі, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.
проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
¢    Проект, педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти).
Етапи роботи над проектом.
1 етап – організаційний.
2 етап – підготовчий.
3 етап – проектна робота.
4 етап – оформлювальний.
5 етап – презентація проекту.
6 етап – підбиття підсумків.
¢ Тренінг, (англ. training) це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з тим, щоб досягти ефективного виконання в одному виді діяльності або в певній галузі.
Тренінг (англ. Training від train - навчати, виховувати) - метод активного навчання, спрямований на розвиток знань, умінь і навичок і соціальних установок.
Тренінг - форма інтерактивного навчання, метою якого є розвиток компетентності міжособистісного і професійної поведінки в спілкуванні.
Тренінг може розглядатися з точки зору різних парадигм:
тренінг як своєрідна форма дресирування, при якій за допомогою позитивного підкріплення формуються потрібні манери поведінки, а за допомогою негативного - «стираються» небажані;
тренінг як тренування, в результаті якої відбувається формування і відпрацювання умінь і навичок;
тренінг як форма активного навчання, метою якого є передача знань, розвиток деяких умінь і навичок;
тренінг як метод створення умов для саморозкриття учасників і самостійного пошуку ними способів вирішення власних психологічних проблем.
¢ Буккросінг, (від англ. book-crossing - книгообіг) - безкоштовний обмін книгами чи, як кажуть буккросери, це "звільнення" книжок. Тобто буккросер, прочитавши книгу, залишає її у громадському місці (парку, кафе, транспорті), щоб хтось інший міг її прочитати. А той, до кого книжка потрапить, повторює процес. Так книги «звільняються» і мандрують від одного читача до іншого, а не залежуються на полицях.
¢ Буктрейлер  (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги. Його особливістю є те, що розповідь про книгу подається в образній, інтригуючій формі.
¢ інтерактивна виставка гра передбачає активну участь, дає можливість проявити свої знання, здійснити самостійний пошук
Виставка — публічна демонстрація досягнень Поняття може позначати як сам захід, так і місце проведення цього заходу.
Інтерактивність (від англ. Interaction - «взаємодія») - поняття, яке розкриває характер і ступінь взаємодії між об'єктами.
Інтерактивність - це принцип організації системи, при якому мета досягається інформаційним обміном елементів цієї системи. Елементами інтерактивності є всі елементи взаємодіючої системи, за допомогою яких відбувається взаємодія з іншою системою / людиною (користувачем).
¢ Віртуа́льна екску́рсія — організована підбірка фото та відео зображень про видатні місця, іноді з текстовим або аудіо супроводом та засобами навігації; також — перегляд такої підбірки.                       
¢ Насті́льна гра — термін, застосовуваний щодо ігор, в яких здійснюються маніпуляції з ігровими предметами на плоскій поверхні (зазвичай столі). Настільні ігри переважно розраховані на декількох людей. Вони ведуться в спокійній обстановці за столом і переважно є інтелектуальними, хоча є винятки, коли гра базується на швидкості реакції.
¢ Плоггінг - це шведське слово, яке означає "підбирати сміття під час пробіжки". Бігуни беруть з собою на пробіжку пакет і під час тренування в нього складають сміття, яке валяється на дорозі, і таким чином допомагають очистити природу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий